min födelsedag

Först och främst, tack för alla fina och gulliga grattis jag fick! made my day <3

Jag & Hanna blev väckta av mamma 10 i 6 för att jag skulle hinna firas lite innan skolan. Fick ett fint halsband som det stod love på av Hanna och ett fint kort till.
Av mamma fick jag kamera (canon IXUS 110 IS), tillbehör till kameran, nagellack och gratis biljetter till en musikal (fast det var ju tydligen från texas....)
Sen var jag i skolan och de sjöng lite för mig, pinsamt.... hehe.

Åt på Greken på hörnet som ligger på söder med mamma och hanna på kvällen, asmys och gott. Typ världens mysigast toalett också, hihi.


Kommentarer
Postat av: jossan

Va kul att du fick en sån där kamera! :D :D <3

2009-08-27 @ 16:27:12
URL: http://josefinjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0