10/1 körslaget

hallå! :D
igår var de körslaget, riiiktigt nice å hela EMD var där ;)
det var jag, hAnis,tess som gick tillsammans med tiina och katja. tack tess för bi fick följa med dig :)
hulkis skulle med men var sjuk :( men erika hoppade in då :)
träffade jennifer, ida, marika å katja där också :)


erik körde jennie let me love you&emd gjorde ju en tv-kupp, höhö!
skönt att de ropade upp erik&uddevalla först så man kunde ta de lugnt ;)
team nanne åkte.

matte var söt å var ju tvungen att krama alla skrutten :)
"allt bra?" "mm :)" "mm.." va? 8) ingen fattar ni behöver inte gör de heller :p
sen snackade vi om hans skor å hans andra skor hanfick skavsår av, aj rimember ;)

erik kom å snackade med oss, längesen :o plötsligt kände jag hur mkt jag saknat dej
"får man en kram eller!? ;)"
m:"mina tjejer ju!"
e:"lägg av!"

"jag var där på grammis, de var kul... inte för att ngn bryr sig.. ;)"
"va?"
"att jag var kul, att jag var på grammis.... asså de var inte kul men asså..."
alla:*kolla med vablicken*

fan var skumt jag skriver :o
8)

"vart var ni på grammis?"
"det var du som gick ;)"
"va :o"


å danny kramade jag bara mest å sa typ inte så mkt...

jag var fotograf när vi tog kort med mattis också(förutom på mitt kort då) :D
å matte var så stolt så för att han slutat med äckelsnuset å att han blekt tänderna, dutti med snuset! :D

sen åkte dem å så *tuuuut tuut tutututu!!*

      <3

Kommentarer
Postat av: tess

Jaaa:) matte är dutti!!!

mys igår ju:P

2009-01-11 @ 22:10:41
Postat av: hAnis

DUTTI HAN ÄR! :D

och tack :)

2009-01-13 @ 10:52:06
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: jennifer

Matti va dutti och dagen va mys.

Tack. :)

2009-01-14 @ 22:42:55
URL: http://jjempas.blogg.se/
Postat av: jennifer

Matte va dutttii, dagen va mys och ni va söta :)

2009-01-14 @ 22:44:22
URL: http://jjempas.blogg.se/
Postat av: jennifer

Haha ojj de blev fel, sry.

2009-01-14 @ 22:45:10
URL: http://jjempas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0