21/12-08, 31/12-08 och 2/1-09

21/12-08

först var de katarina med flicksis (emelie,emelie,hanna,fanny,erika å jossan) :)
träffade matte då också :) alltid lika söt&bäst<3
"jag har bråttom"*gå, vända sig om* "GODJUL! :D"

sen stack jag,fanny,emelie och hanna till haninge centrum för att gå på idolsignering,kom i sista sekunden ^^. Träffade bla bejbi&bejbi :) <3.

sen donkade vi (tack starkiiis<3) och drog hem :)

robinrobinrobinrobinrobinrobin  fannyhannna

31/12-08
 
nykvarn var riiiktigt kallt och de var en dålig dag :(
signering var skit (förutom kevin, tack :)) och jag tappade min älskade mobil som jag haft i endast 1 vecka :( :( jag saknar den :(<3
annars var kvällen riktigt najs :)
var med hanna,jossan å texas wihiwiho! ;)
vi gjorde pizza å kollade idol å drack cider 7,0 hehehehe 8-)
 
4 robinalice hannafannnytexasjossan skåååååål! poff!
  
2/1-09

vÄllingby todaaaay!
åkte dit med tiina å katja :) först lite tunnelbane"problem" men de blev bra :)
hAnis var inte med denna gång för hon var i umeå :(
tiina vinkelivinkade till robin fast jag såg inte att de var han 8)

såg typ inget på spelningen men vi drog till kön lite tidigare då å tur de fö kön blev sjuuuktlång sen :o
kevin var söt å kände tydigen igen mig :) robin&alice sjöng såklart, vad annars?

yeah :)



robin  löw  kevin

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, skulle inte vi börja dansa också? 8) <3333

2009-01-06 @ 22:42:39
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: fAnis

dom signeringarna har jaginget att säga om...

men mattis är braaa!

2009-01-09 @ 20:23:37
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0