7/1 grammisgalan

började med att vara med hanna&hanna, eller ja först vaknade jag ju 8)
hulkis hade vart borta ett tag så skönt att se henne, hon kommer md 12:39 bussen ;) <3 och hAnis hade jag inte heller vart med på ett tag(hon har vart i umeå å sen sjuk).

iaf, vi hälsade först på trassel å sen på texas (som åt upp mig :o) å så kollade vi på idol :)
efter de stack hulkis hem å jag&hAnis mötte gurra&jossan vid tunnelbanan å sen kom eriiika också :)
vi åkte till medis å jag dampade där "asså, kan vi inte åka med den HELLER!!? -.-" haha, sorry ;)
vidare till globen å hovet där grammis skulle vara :)

vi gick in å köpte klubbor vi 5 + emelie och fanny som också kommit.
tack hAnis, fast du fick ju en sen ;)

kom in efter 19 å så började det 20 :)
satt med gurra&hAnis, kunde inte så mkt bättre :)
vi var bäst ;)

galan var ganska tråkig tills emd kom å vann,då blev vi gladaaaaaa! :D

efter så träffade vi en matte som inte fick chansen att säga nåt i tacktalet -.- men han var glad och söt!
han var också den första som fick veta nästa grammisvinnarna å de nya **** hehehehe! 8-) kommer bli fett!

så kom vi hem vid halv 12 sen ;)

+ att när jag kom hem låg det en mobil å en lapp (den jag skulle få låna från mamis jobb så länge). najs tänkte jag ;)
 sen la jag mig ner på sängen å kände något hårt därunder, så jag lyfter på överkastet. och där ligger en likadan mobil som jag fått å så en lapp från mami&papi! blev så jäävla glad!
så alla har de gamla nummret igen! vet ni inte vilket de är så säg till mig på bdb eller msn eller nåt ;)

wiho!



Kommentarer
Postat av: Emelie

TAAAACK VI ÄR BÄST! <3

2009-01-09 @ 16:06:20
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: fAnis

GRATTIS TILL DEM!





och TAKCKCKCKCKKCKC!!!

2009-01-09 @ 20:27:48
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/
Postat av: hanna

spotify är ett program som streamar musik, alltså det är som iTunes men alla artister å skivor finns redan där :D sjuuuuukt bra!

jag mår bättre, nästan bra :) bara snuva å sån skit... -.-

2009-01-11 @ 20:11:31
URL: http://hulkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0