lääääääääängdskidor&herrar den 3:dje! :D :D

wihoo :D
åkte längd skidor på idrotten i går&idag, skiitkul med dem bästa är det kul iaf <3

och i tisdags träffade jag,hAnis,hultin,erika och jossan tre herrar utan hatt men dock vissa i mössa&ett väldigt piggt morgonhumör, inte! 8)
hehe, men vi snackade med herr m först och sen stod vi i slasken och försökte undvika den fast det var svårt och lysssnade på nrj ;)

iaf sen kom alla herrarna och talde vett med oss ;)
vi applåderade ju till en liten blond pojkis som hade födelsedag :D
och snackade om en kär vän spec till EMD också ;)

sen avslöjade hAnisbanAnis vad jag ska söka å fick lite frågar av herr M :)

jag&erik snackade mest om mössor och att jag borde haft min fårmössa men att min svarta mössa passade till mina ögon.. (?)... öh 8)

sen var danny damp+lite söt med söksaken. puss!

jag&hAnis kom bara 10 min försent :o ett under 8)

men jag ska slänga in bilder och sen sova! ;)
imorrn blir det emelie,fanny&hannadag :D



Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack hjärtat. DU är bra!

2009-03-07 @ 09:24:24
URL: http://eemelies.blogg.se/
Postat av: hanna

Hejhejhej jag tycker om dig!

2009-03-07 @ 13:32:04
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: Linuuus

SVAR på "Premiär inlägg.": Tackar tackar (:

Din också ju (; syftar mest på bilden på dig : D

Hur hittade du min blogg? : O

2009-03-07 @ 23:24:18
URL: http://honkallaslinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0