MYSLÖRDAG

Haft en extremt mysig dag med min efterlängtade och älskade fjutett (hade inte träffat Millis och Bellis på exakt 3 månader! ILLAAAA.)
Vi mötes i björknäs, gick till skolan och var nostalgiska och sen pratade vi lite och gick och köpte godis (men Bella åt inte av det).
Så drog vi hem till Bella, som bor FETT najs!
Kollade på discodaggarna, hihi den är gulliiiig. Jag mådde illa av allt godis vi köpt + middag som jag fick hos Bella. Men det gick över.
Jag älskar er. Ni är så jäävla braaa <3

Drömde typ gulligaste drömmen i natt, kan inte sluta tänka på den. Skulle inte banga direkt va.

BTW, jag och hanna blev väckta av Trassel och sen åt jag och hanna tårta till frukost men jag åt mest godiset för jag gillade inte lingonen (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0