14/8 Gröna Lund (och klippning)


Var tvungen att gå upp klockan 8 (!) för jag skulle iväg och klippa mig med hanna :))
Klippte oss hos några elever så det kostade bara 150 kronor! hihi billigt och så köpte jag lite kläder för typ resten hehe (y)

Sen åkte vi hem och vid 17 så åkte jag in till stan för att möta Alice och Lisa :))
De var lite sena så jag väntade och under de 10 minuterna som jag väntade så kom det sammanlagt fram 5 tjejer (i två olika omgångar) och pratade om gud och möten och så och ville att jag skulle komma och iaf kolla och var jättepå 8)
Men sen kom Alice och Lisa och räddade mig :D
Vi gick till bussen och åkte till Grönan. Väl framme i kassan upptäckte jag att mitt kort inte funkade för det var från förra året (vilket jag inte märkte först förstås) och så var det en jättegullig tjej som jobbade där som försökte hjälpa mig för hon fick ju inte bara släppa in mig.
Tillslut löste det sig iaf, tack Alice, Lisa & Elin!

Vi gick och åt, träffade Jossan och Fanny och sen började Måns lite efter det. Publiken var typ värsta död och vi stod långt bak jag,Alice och Lisa.
Men sen så roade vi oss och Alice var vettskämd, HAHA.

Efter allt så åkte vi hem till Lisa och sov alla tre. Jag var typ astrött och konstig HAHA. Men gröna lakan fick jag iaf (y)

tack sötisar för dagen! :))


Kommentarer
Postat av: alice

TACK SJÄLV SÖTIS <3333333333

2009-08-17 @ 15:30:29
URL: http://alicef.blogg.se/
Postat av: Lisa

det var mys <3 :)

2009-08-17 @ 21:33:21
URL: http://lisals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0