TomTits

Vaknade hos Lisa vid halv 11 av larmet och var mkt trött. "Jag ska bara klä på mig...Jag är trött" *dunk på kudden*
Iaf efter vi klätt på oss, ätit frukost, sminkat oss och sådär så åkte vi till centralen där jag skulle möta Hanna och Hanna. Lisa och Alice åkte till Kungsan medans jag,Hanna och Hanna åkte till Södertälje.

Väl framme i Södertälje gick vi till TomTits. Hihi hade inte varit där på lääänge :))
Vi låste in våra saker efter ett tag i några skåp (y)

Vi:
*lekte med såpbubblor
*tog kort på våra skuggor
*dansade på dansmattan
*satt på jättestora stolar
*åkte 40 meter lång rutchkana
*var i ett ascoolt rum med massa coola effekter och coolade oss
*kröp i tunnlar
*var med om en svår storm

Och massa mer, haha.
Sen åkte vi till Slussen, handlade mat, åkte hem, lagade mat, åt och så :)) jag mådde inte så bra ett tag.... mitt fel 8)
Iaf, så kollade vi på Beck och åt chips och dipp (y)
Sen var jag tröttis och så somnade vi nångång också haha.

tack för denna mysdag, jag tycker om er.

Kommentarer
Postat av: hanna

och jag tycker om dig. och hanna.

2009-08-17 @ 13:25:55
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Hanna

Duuu...

jag tycker om dig med ska du veta.

Sen är Hanna heeelt ok. hahah nej ja tkr om er båda bäbisar :)))))

2009-08-17 @ 14:14:57
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: emma

sv: haha ja, han är söt! :)

2009-08-17 @ 19:09:52
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0