svaren (efter typ massa år...)

Vilken är din favorit låt och varför? hm, alltid så svårt... men just nu är jag väldigt fast vid iris (Don't Want The World To See Me) med Goo Goo Dolls. Jag vet inte riktigt varför, tror det är just texten och att den är så fin.

Saknar du mig? :D ja, det gör jag! känns som vi aldrig riktigt träffas längre :(

Hur mår du? just nu är jag apbajstrött hahaha you know.

Önskar du att du hade sommarjobb? ibland gör jag det, inte för jag vill jobba men jag vill göra nåt med mitt liv och så vill jag tjäna pengar och ha roliga jobbarkompisar haha (y)


Men favorit från idol (utom EMD), om du bara fick välja en? robin bengtsson av en ganska konstig anledning....


varför är du så söt? det är jag ju inte, du är :D

ska vi leka snart? JAAAA, TYP HUNDRA ÅR SEN SIST!!!

hur ofta byter du tandborste? du, jag tuggar på mina tandborstar (!) så det blir oftare än de i min familj iaf haha men jag vet inte 8)

när åt du gurka senast? gurka... hm kommer inte ihåg, några dar sen kanske...

brukar du säga "jag älskar dig" för ofta eller för sällan tycker du? jag försöker att inte slita ut det så att det betyder mer när jag säger det till folk men jag försöker säga det ganska lagom ofta... men till min katt säger jag det mest hela tiden haha :)

Vad är det mest flippade du gjort? :D  eh... gud ingenaning..... :o

varför är du så fin :D? du är du som är fin gullis! :)

vilken är din favorit klädaffär ? varföööör? alltså förut skulle jag lugnt att sagt gina tricot men de har fått så konstiga kläder men ändå saker som fortfarande är snyggt. men jag gillar väl gina och bikbok för att de burkar ha mkt snygga saker. hm är najs ibland och typ monki och carlings kan också ha mkt najsiga kläder :))

favoritskor ? asså av mina skor eller asså favoritsorts skor?

vart vill du resa om du får välja helt FRITT, & med vem ? och varför dem personen ? vilka svåra frågor ni ställer :o hahaha. asså vad svåååårt att välja! skulle vara najs att åka med nån kompis men ändå vill man ju åka med nån annan typ najs person också... hahaha världens sämsta svar 8)

Vilka skulle du säga är dina närmaste vänner? :) vad du plågar mig fanny :o men det kan bero på väldigt mkt. jag känner mig ju så himla dum då :((

Trivs du i Nacka? :D hahaha  faktiskt så trivs jag mkt bra, ibland är det onajs med att bussarna går lite tokigt men vi har iaf 2/3 bussar ut till oss och vi bor ganska nära stan så (y)

Varför tycker du om Hannah montana så mycket? HAHA asså HAHAHA, jag vet inte! serien är så jävla rolig, sjukt men jag lixom skrattar och hon är fin och har faktiskt ganska bra låtar och allt känns bara BRAAAA :D hahahaha

Säg något och någon du saknar. Varför saknar du just den personen och " något" ? jag saknar när jag var närmare med flera av mina kompisar och när det kändes som vi hade kul hela tiden. sen saknar jag när nästan alla spelningar var skitkul och man inte hade så mkt krav på allt....


vet att jag svarade som en feg gås men jag är konstig, HAHA.
PUSS och hör av er om ni vill hitta på nåt! :)


Kommentarer
Postat av: Alicia

Jag måste komma till dig och sova nån dag framöver! :(

Puss

2009-08-04 @ 01:08:35
URL: http://alvedonspray.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0