torsdag

"kanske var för att det var så konstiga språk som det var 19 års gräns..."
"ja tillochmed svenskarna pratar konstigt..."

hej! :)
idag är det torsdag,en dag innan fredag och en dag innan höstlovet sportlovet heter det ja ;)
grymt skönt med lov fast fredagar är alltid jobbiga i min skola :( bara tråklektioner + att jag har so-prov och omprov i fysik imorrn och jag orkar inte plugga trots att jag inte kan so:n alls bra och fysiken ännu mindre -.-

iaf, jag har ont i ryggen och ska snart sova men det är bara jag och texas hemma nu :o
sånglektion för andra ggn (eller tredje beror på). det gick nog ganska bra :) min lärare maria är jättesnäll&jättebra! :)

mello på lördag då :D
sen så händer säkert massa annat kul på lovis :)

see ya!
och glöm inte att kommentera :)

jag slänger in en bild&en låt :)



jag tycker att låten är finis <3
     "my heart belongs to you"



texas är den enda som är här med mej nu <3

Kommentarer
Postat av: moaa

gud så fin din kisse är! :)

<3

2009-02-19 @ 22:27:01
Postat av: hanna

FINISBILD!

och detdär va kuuuul 8)

2009-02-20 @ 22:58:17
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0