10/6 Gröna Lund

Sista dagen på praoen var det den tionde juni tvåtusennio, inte för jag praoade ngn av de tre dagarna men ändå.
Jag drog till grönan med Hanna och sen träffade vi Jennifer och så droppade fler och fler in sen.
Vid 8 drog EMD upp på scenen men jag såg typ knappt ngt och det blev bara mindre och mindre ju längre det gick. Stod med emma&ammi ju så tyst var det inte 8-) inte för ammi skrek så mkt som hon andra 8)
Mattes låt är grym och Danny var ju... inte okey, haha 8)
Jag tyckte inte riktigt att sommarshowen var så bra...

"men tänk inte så.... jag tycker ju om er. tänk inte så!"

Sen träffade vi Snygg-Lars och lite andra filurer.
Blev insläppta av en snällistjej också och snackade lite med killarna också, men då menar jag lite. Vi orkade lix inte gå på signeringen.

*ta mina händer och hålla* "hur är det ? :)"

Sen drog vi hem och sov.



Kommentarer
Postat av: hanna

Och så ska vi inte tänka :)

PEPPA!

2009-06-16 @ 13:26:33
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, inte för jag är ett stort fan av EMD men du och emma gjorde det hela till något bra :)

och jag saknar snygg-Lars !!!!

2009-06-18 @ 11:27:13
URL: http://aammi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0