sick and tierd

jag är sjukt trött

hej, idag har jag vart stört trött men har överlevt skoldagen och även sista dansen för denna terminen (Y)
min&hannas låt på musiken är ju grym (;

idag åkte pappa till ånge och ska vara där i 5 veckor ungefär :(
saknad kommer han vara <3.

ett år sen täby idag, nej två år sen är det ju ;o
shit, två år sen jag träffade den där killen vid namn danny för andra ggn och jag var så lycklig för att han kände igen mig :') då visste nog ingen hur mkt han skulle göra fören.

sen så fyller en viss robin nitton år idag :D
grattis jao (;

nej, nu måste jag sovaaaaaaaaa... zzz.
godanatt

dagens låt
passion - whisper

 

tycker denna verson är mkt bra :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0