söndag

Vaknade lite innan tolv och så kollade jag på tv, fixade mig och så åkte jag in och mötte Jossan som jag inte träffat på ett tag :)<3
Tydligen såg vi bra ut idag för vi fick skriva på en spec. lista från en snubbe som samlade in namn till sin kompis på söta tjejer haha. Sedan blev vi bjudna av en på donken på milkshake men den var inte god men ändå haha 8) och lite annat najs (y)

Snackade lite med Rebecka ock¨så på msn och videosamtal (y) var längesen men jag saknar dej och elin <3

Men därimot har jag inte känt mig bra hela dagen, har käkat alvedon och haft värsta mensvärken :(
Imorrn har jag inget planerat men Hanna kommer tydligen hem en stund på kvällen (y)

 Nej, nu ska jag nog  ta två alvedon och sova snart.
PUSS

 rebecka gjorde denna snygga bild (y)

Kommentarer
Postat av: hanna

Söööt bild!! :D

2009-08-03 @ 11:04:36
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0