brr jag fryser...

uusch vad kallt det är! :o
har gått utan tjocktröja hela dagen, inte bra. varför? för jag hittade ingen bra och orkade inte ha någon.
iaf var idag den första skoldagen år 2009. först kommer man dit så är det ingen spanska, ååh kundeju gått upp en timme senare då :o men svenskan var chill med lite frågsport å så :)
dagens lunch var äckeliiig, överkokt potatis å äcklig gryta nejtack!

jag känner värsta 'sistatermineninian'press dvs,gymnasiepress och nationellaprovpress, för allt måste bli så mycket bättre nu än förut känns det som, usch.....

sen har jag heldel andra känslor och tankar just nu, speciellt när jag ska sova.

I wanna talk to you but it´s not so easy as it might sees.
I really wanna talk to you but I wanna say the right words and I want you to understand what I mean.


                                                                         I wish everything were diffrent sometimes

Kommentarer
Postat av: hanna

Om du menar den du tror jag menar så take a chance.

Sist gick det :)

2009-01-13 @ 10:57:10
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: Carro

svar;DU är söt!<3

vilken bild? Den på mig,Fanny o Emelie eller den i headern?;)

taaack sötis.

2009-01-14 @ 16:25:49
URL: http://carolinelindamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0