min faktiskt braiga dag! :)

hejj!
igår somnade jag typ vid sex och sov,sov och sov, och vaknade sen vid 9 på kvällen asså, var så jääävla trött!
sen somnade jag väl vid 12-halv 1 och vaknade typ vid 12 idag. HAHA fatta jag sov typ 13 eller 14 timmar inatt!! SJUKT!
jag var typ sjuk, kanske hade feber och var bara baaajstrött igår och idag.

iaf, sen stack jag till hanna och vi åt glass och nördade oss (y)
vi åkte och mötte carrå på centralen som berättade en.... spännande histora x)

sen åkte jag hem för jag skulle äta så jag kunde inte hänga med dem.
jag och mamma hade jättemysigt bara vi eftersom pappa är i ånge och brorsan och schteker i grekland (!), fatta orättvist.

senare drog jag till hanna och var med henne och hennes syrra & kusin, NAJS (y)

just nu mår jag ganska okej, känner mej lite konstig i halsen och hostar *hosthost* *hosthost*
men imorrn ska jag till fanny! :D

nej, nu ska jag nog äta jordgubbar och sedan ska jag duscha!
PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

feting snygg bild på dig juuu! :D

puss påre <3

2009-06-18 @ 23:37:38
URL: http://aammi.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag vill oxo ha jordgubbar!

2009-06-19 @ 00:22:40
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0