21-22/3 Silja Line

Jag och Hanna fick skjuts av papi till värtahamnen men det var sån kö så vi fick gå sista vägen.

Träffade Emelie och hennes mamma och sen även Tess och hennes mamma efter en lååång tidsväntan fick vi komma på. Träffade även Fanny och Emelie en snabbis :)
Båten var lite försenad.
Men sen gjorde vi oss i ordning och gick ut för att visa båten vad vi gick för höhöhö ;)

Träffade Erika, Jossan, Tiinabejbi, Katja och ingen mer (?).
Sen träffade vi även Erik som sa att de skulle sjunga för Emelie på spelningen med det gjorde dem inte (!!).
Iaf sen blev Emelie dålig och gick ner till hytten vid halv 10 :(

Vi träffade Matte&Danny vi andra en stund senare men det var bara Matte som stannade (som vanligt..).
Robin var också där inne...

EMD signerade vid 23 och det var en ganska konstig signering med två små konstiga människor vid namn Matte och Danny som satt där (Erik hade inte kommit...) och så var det hög musik så man hörde inget. Matte ville rita på mig men det fick han inte :p

Giget med Danny var stökigt,trångt men ändå kuuul ;)
EMDs gig var äääg, jag&emelie var inte okey, vi var överspeeeeeeeedade, höhöhöHÖ! ;D

Sen drog vi till Tess hytt. "get down to the party" *tjena danny!*
Jag var helt uppe i varv, hahaha!

Så skulle lite töntar gå av så vi stod och pratade med dem ;)

"Varför står ni här"
"Eh, va...?"
"Asså jag menar inte så, men står ni och frågar 'nu gjorde han så, varför gjorde han det?'"
"Hahaha nej vi är väl inte besatta!"

"Vad snygga ni är!"
Du är också snygg :)

Sen gick jag och Fanny in till Danny. Han smekte Fanny på kinden hela tiden när hon pratade 8)

f: *kolla på danny*
d: *kolla på mig, smeka kinden och ta bort någonting*
  hihi, söt :')

Jaa.. sen gick dem av och vi gick och åt ,e ller emelie och fanny åt och jag snodde emelies mat 8)
somnade typ 4 ;)

Gick upp efter 8 timmar sömn, åt kex och ost till frukost och grattade emelie. Kom lite skumma typer som bankade på vår dörr och sen sjöng dem för Emelie också ;)

jaaa, köpte drinkar och satt i sofforna med bengtsson också ;)

när vi gick av var det sjukt mycket folk, asjobbigt -.-
så kom papi och hämtade oss vid hamnen :)

tack alla för helgen, puss!

Kommentarer
Postat av: hanna

känns inre som ja läst dethär 8O

men nu har ja.

mysnattdetdär.

2009-04-23 @ 13:52:40
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0