stockholms estetiska

hallÅÅÅ! :D

jag är redan hemma och har vart det i typ en timme nu :)
halv 9 imorse började jag och slutade typ halv 11 :)

först hade jag teoriprov och det gick väl inte så bra, höhö ^^ men dem ville bara se hur mkt man kunde och tar mest på sången såååå :)

sen var det ensambelspel och det var mys, förutom att man blev indelade i parvis (eller 3 och 3) och jag fick vara med en tjej som var typ blyg och jag kom inte heller på nåt (vi skulle hitta på en text till en melodi) så en lärare fick hitta på till oss och den blev värsta töntig, typ "sommaren är här, åh så skönt" 8)

på induviduella sångprovet var jag först ! :o
men det kändes bra när jag gick hem för en gång skull :) och skolan verkar mkt bra :)

snart kommer nog min sparv hanna också hoppas jag :D

puuuusshej! <3


Kommentarer
Postat av: hanna

2009-03-17 @ 19:42:27
Postat av: millan

då gick de säkert suuuuper ;) <3

2009-03-17 @ 20:53:09
Postat av: millan

då gick de säkert suuuper ;) <3

2009-03-17 @ 20:54:43
Postat av: millan för tredje ggn -.-

oj xD hahaha skulle bara va en heh :$ xD

2009-03-17 @ 20:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0