20/3 Nyköping

var i skolan.hade massa låtsas ämnen och sen hade jag jour :p
stack till centralen.
där mötte hanna och tess med hanna :)

jag&tess försökte sälja blommor men det gick inte alls bra.
sen stack vi 4 till nyköping eller newbuying som jag såg att en viss person skrev på sin blogg, tror att det var hon som lärde mej det för ganska längesen ;)

iaf, träffade hannas barndomsvän zoe som jag hade träffat förut :)
vi 5 gick till västerport. träffade emma och hennes kompisar där. de var jätteroliga för dem var helt hysteriska. jag&hanna blev galet underhållna hoho hoo :'D

så kom dem där som skulle uppträda, EMD hette dem nog... de körde 3 låtar har jag för mig, alone,jennie let me love you och baby goodbye.

sen blev jag och hanna aningen negativa till deras frågor 8)

jag,tess&hanna gick runt och sålde tulpanisar och det var folk som köpte! HAHA tänka sig.... :p
hanna raggade också typ 2 kunder åt oss ;)

fick låna hannas singel för att få gå upp :)
erik var somvanligt. danny var jättejättesöt "Hej söt! Gillar dej" :* och matte var också söööt! :) fast fick knappt ngn tid att säga nåt till honom... "ses imorrn" *ta handen*

hatar dej dampvakt föresten.....!

sen så stack vi och åt på pizzerian efter EMD hade dragit iväg.

såg han från teliareklamen och han från rederiet "åh är dem till mig?" "nej" jag sa ju att blommorna var populära ;) kanske jag inte sa... men ändå 8)

jag,hanna&tess delade på två pizzor :) mkt goda enligt mig :)
hanna sov hos zoe.

tess fick veta lite, väldigtväldigt hemliga saker 8)
och sen åkte vi hem vid 20.

xoxo/fanny ;)


Kommentarer
Postat av: hanna

jag tror inte att jag lärde dig newbuying? jag har aldrig hört det förut faktiskt :p

2009-03-22 @ 21:17:00
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: hanna

Vem lärde dig newbuying? :p

2009-03-23 @ 09:47:55
URL: http://hannalagerqvist.blogg.se/
Postat av: Den där Tess..

haha,jag säger bara en sak..DIPPSÅS!;)

2009-03-23 @ 21:15:16
Postat av: Den där tess..

haha,jag säger bara en sak..DIPPSÅS! :P

2009-03-23 @ 21:16:55
Postat av: Den där tess..

haha,jag säger bara en sak..DIPPSÅS! ;P

2009-03-23 @ 21:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0