äntligen internet!

Nu är jag hemma från mitt första besök på mitt landställe.
Jättesöta hus och mysig stämning men skönt att vara hemma, stadsbo som jag faktiskt är (;


Igår så åkte vi tåg och sen buss till själva området, mkt väntan och resa. Hälsade på folk, satt ute i värmen och så.
Gick och handlade. Köpte de nya singoalla laktits, haha asspännande och goda, fast inte så jättestor skillnad.

Sen var jag astrött så jag sov en stund i ena stugan, skönt. Åt middag och sen kollade jag och mamma på film och åt popcorn. Yes Man, mkt bra och rolig :)

Idag vaknade jag vid 10 och åt frukost. Klippte gräsmattan,krattade och en snubbe stötte lite på mej... 8)
Åt lunch, läste min nya bok "Innan jag dör" och sen sms:ade massa med hanna (;
Åkte hem med halv 6 tåget och kollade på beck- anonnsmannen nästan hela vägen men den ville inte visa hela 8)

ska ladda upp lite bilder.
puss


Kommentarer
Postat av: alice

åh, jag har precis läst "innan jag dör" den är asbra :D

2009-05-31 @ 21:45:06
URL: http://alicef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mej?

E-postadress:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0